یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر
سرخط خبرها

قهر آمانوف با ساپینتو|عزیزبک درحال بازگشت به ازبکستان

  • کد خبر: ۱۴۸۹۱۵
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
قهر آمانوف با ساپینتو|عزیزبک درحال بازگشت به ازبکستان
با حذف دوباره نام عزیزبک آمانوف از لیست استقلال این بازیکن به حالت قهر تمرینات را رها کرده و جواب تلفن استقلالی‌ها را هم نمی‌دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، عزیزبک آمانوف با وجود ماندگاری در استقلال، اما اوضاع فنی مناسبی ندارد و به دلیل بی توجهی‌های مکرر ساپینتو بارها از حضور درلیست نهایی این تیم جا مانده است. 

پیش از بازی با مس کرمان نیز سرمربی استقلال تصمیم به اخراج این بازیکن از فهرست نهایی گرفت که بار دیگر باعث دلخوری هافبک ازبک شد.  

بعد از بازگشت کاروان استقلال از کرمان سرمربی این تیم توقع داشت که آمانوف مانند همیشه در تمرینات حاضر شود، اما آمانوف این بار دیگر در تمرینات تیمش حاضر نشده و ظاهرا دیگر قصد ندارد با هم تیمی‌هایش تمرین کند.

آمانوف حتی هیچ پاسخی هم به تماس‌های مکرر مسئولان و حتی هم تیمی‌هایش نمی‌دهد و گفته می‌شود قصد دارد ایران را به مقصد ازبکستان ترک کند.

این فعل و انفعالات درشرایطی رخ داده که آمانوف امیدوار بود بعد از تداوم حضور در استقلال از سوی ساپینتو به کار گرفته شود اما ظاهرا سرمربی استقلال اعتقادی به این بازیکن ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->